Op weg naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Theo Mariëtte - WaarBenJij.nu Op weg naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Theo Mariëtte - WaarBenJij.nu

Op weg naar Singapore

Blijf op de hoogte en volg Theo

27 Februari 2014 | Singapore, Singapore

's Morgens komt Lim ruim op tijd naar het hotel. Lim blijkt onze chauffeur te zijn van de taxi doe we gisteren geregeld hebben. Lim blijkt vrijwel geen Engels te kunnen, de taxi is officieel geen taxi, en bij de grens is moeten we Lim dan ook niet onze chauffeur maar onze vriend noemen.

Na een paar uur bereiken we grens tussen Maleisië en Singapore die heel efficiënt is ingericht met allerlei fly overs, aparte rijbanen voor elke verkeerssoort (bus, auto, motor, enz), loketten, stoplichten en wat dies meer zij. Het is vrij rustig en binnen een half uur zijn we voorzien van de nodige stempels om de laatste kilometers naar het hotel van bestemming af te leggen.

Het eerste wat we doen na aankomst is zo snel mogelijk naar het zwembad. Dat bevindt zich op het dak, wat we vaker mee hebben gemaakt. Maar verder dan de elfde verdieping hadden we het nog niet geschopt. Nu moet we naar verdieping 57, zie bijgaande foto.

Vandaag luieren we nog wat af de dip van Theo is nu bijna voorbij, morgen gaan we echt aan Singapore beginnen.

• 27 Februari 2014 - 19:53

Tineke:

GEWELDIG!!!
    Een zwembad op de 57e, je verzint het niet maar hoe gekker hoe mooier!
    Veel plezier en geniet van nog meer moois in Singapore!
    Groetjes

• 28 Februari 2014 - 07:50

Arnout:

Wanneer ik naar die foto kijk krijg ik direct hoogtevrees.
    Veel plezier nog.

Gr. Arnout

• 28 Februari 2014 - 14:09

Bart:

Hoi zus en zwager, lijkt me heel verfrissend zwemmen op hoog niveau. geniet er van, en van alle moois wat nog komen gaat.
    Hgr Bets & Bart

• 20 Maart 2014 - 23:27

Tante Joop:

Volgens mij komt de naam EJ Kruis ook voor in de analen van dat hotel.